fbpx

Eglo Romania

Shop

Politica de garantie

EGLO Romania garanteaza ca produsele comercializate:

  • Sunt noi si nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea oamenilor si a animalelor daca sunt utilizate/manevrate corespunzator instructiunilor de utilizare;
  • Corespund scopului descris in mod corect, complet si precis in instructiunile de utilizare aferente fiecarui produs (etichete, instructiuni sau marcaje de pe ambalajul individual), precum si scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acest tip;
  • Nu au defecte de functionare;
  • Au parametri de calitate si performante normali, in acord cu specificatiile tehnice aferente.

EGLO Romania nu acorda garantie produselor comandate si livrate daca lipsa de conformitate rezulta din:

  • Manipularea, folosirea, depozitarea, montarea, instalarea, demontarea, utilizarea/ exploatarea neconforma cu instructiunile producatorului, inclusiv aducerea de modificari sau interventii neautorizate asupra produselor facute de catre utilizator sau de catre terti;
  • Expunerea la lovituri, incendii, inundatii, cutremure si/sau alte asemenea evenimente tinand de cazurile de cazul fortuit sau forta majora, asa cum sunt ele definite de legea romana;
  • Distrugerea, degradarea ori scaderea calitatilor tehnice ale produselor datorata conditiilor incorecte de depozitare/pastrare, manipulare si/sau utilizare, ori ca efect al unor imprejurari externe (de exemplu fluctuatii de tensiune ale energiei electrice, supratensiunilor din retea, a descarcarilor electrice din atmosfera sau a contaminarii cu lichide sau materii straine);
  • Utilizarea in alt scop, in alt mod sau in alt mediu decat cel recomandat de producator;

Arderea accesoriilor (lampilor, becurilor, surselor de lumina in general) care sunt consumabile si pot fi montate ori demontate fara a folosi vreo unealta.

Conditii generale pentru garantia produselor vandute de EGLO Romania Prodexim SRL:

Produsele defecte, aflate in perioada de garantie, se vor repara sau inlocui, in functie de caz, in conformitate cu politica de service si respectand legislatia in vigoare.

Produsele cumparate de la EGLO Romania Prodexim SRL beneficiaza de garantia legala de minim 24 de luni incepand de la data achizitionarii. Fiecare comanda este insotita de aviz. Factura fiscala se trimite automat pe adresa de e-mail mentionata in comanda.

  1. Produse livrate cu vicii de fabricatie, nefunctionale sau defectate din cauza socurilor mecanice pe timpul transportului.

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional total sau prezinta vicii de fabricatie, va fi inlocuit 1 la 1 cu conditia ca Cumparatorul sa notifice in scris, in maxim 2 zile calendaristice de la data livrarii comenzii Vanzatorul printr-un e-mail catre adresa online.ro@eglo.com sau direct pe site completand Formularul de Reclamatii.

In cazul in care produsul ce urmeaza a fi inlocuit 1 la 1 nu se mai afla pe stoc in Romania, Cumparatorului i se va comunica un termen de livrare. Daca termenul de livrare nu este acceptat de catre Cumparator, acesta din urma are dreptul de a-si alege un alt produs in cuantumul valorii aferente produsului care prezinta defect.

In cazul in care produsul nu mai este disponibil in stocul international Eglo, Cumparatorul are dreptul de a-si alege un alt produs in cuantumul valorii aferente produsului care prezinta defect.

Taxele de returnare a produsului defect si taxele de livrare a noului produs sunt suportate integral de catre Eglo Romania Prodexim SRL. 

In cazul in care Cumparatorul nu informeaza Vanzatorul in termen de 2 zile calendaristice asupra oricaror produse livrate nefunctionale, cu vicii de fabricatie sau defectate din cauza socurilor mecanice pe timpul transportului, produsului i se va aplica politica de la punctul:  

  1. Produse ce prezinta vicii aparute in mod gradual

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii aparute in mod gradual si produsul se afla in perioada de garantie, Cumparatorul trebuie sa notifice in scris Vanzatorul, printr-un e-mail catre adresa online.ro@eglo.com sau direct pe site, completand Formularul de Reclamatii. 

Termenul de rezolvare al unui eveniment de service este de maxim 15 zile calendaristice, mai putin cazul in care un termen mai restrictiv este prevazut de lege, situatie in care se va aplica termenul legal. Termenul incepe sa curga de la data cand produsul este receptionat la sediul Eglo din orasul Magurele, Str. Atomistilor, Nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod postal 077125. Daca la trecerea acestui termen, defectul reclamat nu este remediat, se aplica una dintre urmatoarele masuri, in ordinea mentionata:

  1. Inlocuirea cu un produs nou, identic;
  2. Daca nu exista in stoc un produs identic si nici nu se doreste returnarea contravalorii produsului, inlocuirea se face cu un produs nou cu caracteristici si performante cel putin similare cu cele ale produsului initial doar cu acordul utilizatorului si fara plata unei sume suplimentare.
  3. Returnarea contravalorii produsului;

Creare cont

Datele personale vor fi folosite pentru a-ți susține experiența pe acest site web, pentru a administra accesul la contul tău și pentru alte scopuri descrise în politică de confidențialitate.